شرایط و قوانین مجموعه پخش هور

حریم خصوصی:

مجموعه پخش هور مقدمات عضویت مخاطبین خود در وبسایت مجموعه را فراهم آورده، چنانچه مخاطب با درج شماره تلفن همراه و ایمیل خود در وبسایت مجموعه ثبت نام و به عضویت پخش هور درآمده. مطالعه سند پیش رو حکایت از آن دارد که عوامل مجموعه پخش هور از طریق حساب های کاربری شما عزیزان چه اطلاعاتی را بدست آورده و چگونه از این اطلاعات استفاده می نمایند.
اطلاعاتی که همراهان مجموعه جهت عضویت در وبسایت پخش هور ثبت می نمایند از این قرار است:
نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و آدرس محل سکونت جهت ارسال محصول؛ تمامی اطلاعات مذکور در پیشتیبانی مجموعه ثبت و حفاظت خواهند شد.

استفاده از اطلاعات کاربر(مخاطب):

پخش هور از اطلاعات مخاطبین خود به هنگام ثبت نام و عضویت مخاطب در وبسایت مجموعه جهت احراز هویت و در مواردی که کاربر رمز عبور خود را فراموش کرده استفاده می نماید تا رویدادهایی را که کاربر از پیش برای خود تعیین کرده را به اطلاع همراهان خود برساند.

افشای اطلاعات(حافظ اطلاعات):

مجموعه پخش هور در برابر اطلاعات یکایک مخاطبین خود مسئول بوده و حافظ و نگهدارنده تمامی اطلاعات همراهان خود می باشد. بر این اساس پخش هور حق هیچگونه سوء استفاده و یا غیر از موارد تعیین شده توسط کاربر را دارا نمی باشد و مسئول تامین امنیت اطلاعات کاربران و جلوگیری از هر گونه دسترسی های غیر مجاز به این اطلاعات می باشد.

امنیت اطلاعات:

تمامی سرویس های مجموعه پخش هور با ssl رمزگذاری شده که در url ابتدای صفحه با https آغاز می شود، بنابراین با اطمینان خاطر و امنیت کامل از اطلاعات شما حفظ و نگهداری می شود.

تغییرات سند مذکور:

در صورت تغییر سیاست های مجموعه پخش هور امکان تجدید نظر و بروز تغییراتی در برخی از بندهای سند مذکور وجود دارد؛ که از طریق همین صفحه به همراهان مجموعه اطلاع رسانی می شود. براین اساس از شما همراهان همیشگی مجموعه پخش هور خواهشمندیم که هرازچند گاهی به این صفحه مراجعه و تمامی بندهای آن را با دقت کامل مطالعه و بازبینی نمایید.